donderdag 22 maart 2007

Bevestiging is binnen!

De bevestiging van het jacht "The Irish Mist" is binnen!

Geachte heer Van Deelen
U vindt in bijlage praktische info ivm met de huur van de Sun Odyssey 43 - Irish Mist
1. Onze basemanager voor 2007 is Carlo Peetroons.
2. Het scheepslogboek dient volledig ingevuld te worden. Opgelet voor de volgende punten, indien u een buitenlandse haven aandoet:
- Elke pagina moet ondertekend worden door de schipper
- Elke pagina moet voorzien zijn van een stempel van de havenmeester
3. Inschepen en check in kan gebeuren op de avond voordien tussen 19.00 en 20.00 uur.
4. Gelieve op te merken dat er geen hoofdkussens aan boord zijn.
Wij vragen niet alleen slaapzak of dekens mee te brengen maar ook lakens om de matras te beschermen!
Tot aan boord.
Carlo Peetroons
West Coast Sailing


De verschillende documenten die hier bij horen zijn:
-
Rules & Habits
-
Duidelijke afspraken
-
Gebruik van schip en uitrusting
-
Inventaris
-
Basics
-
Problem Shooting
-
Staat van het jacht
-
Reminder
-
Bevestiging

Groeten,
Steef

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,

Ik heb nog even met mijn vader overlegd over de electronische kaart op de laptop. Een Com poort voor de GPS is niet nodig, je kunt nl met een driver (op CD van pa) installeren die van een USB een Com poort maakt. Moeten we natuurlijk wel weten of er aan boord een USB aansluiting is. Indien meerdere technische details nodig zijn dan hoor ik het wel, ik ben er ook niet zo heel erg in thuis, maar pa is er aardig handig in. Hij heeft alleen een programma voor ANWB kaarten en die heeft hij van NL maar niet van onze route.

Ik ben nu het programma C-Map aan het downloaden, maar weet niet of hier al kaarten in de database staan, maar wie weet.

Ik zal het bekijken en laten weten.